Lokaal adverteren

Lokaal adverteren met Google Ads

Met Google Ads kun je specifieke locaties targeten, waardoor je bekendheid en klanten uit de regio kunt aantrekken. Dit is bijzonder voordelig voor lokale winkels of bijvoorbeeld evenementen. Lokaal adverteren met Google Ads is gericht op de juiste zoekwoorden en regio’s.

Wil je niet lokaal, maar graag adverteren in een bredere regio, en wellicht ook op meerdere platformen waaronder Google? Lees dan gerust verder op de online adverteren pagina.

Geïnteresseerd in lokaal adverteren?

Op zoek naar meer leads en een gerichte manier om ook met een beperkt budget effectief te adverteren? Google Ads is in dat geval een uitstekende methode. Met de juiste instellingen en een passend budget kun je hoge posities in de zoekresultaten bereiken. Dit verhoogt het aantal bezoekers aanzienlijk, en verhoogt dus ook de kans op een conversie. Ook bieden we de mogelijkheid om een bedrijfsfilm te laten maken. Dat helpt vaak ook erg mee, zeker bij de lokale bezoeker. Die video kunnen we dan weer verwerken op je website, waar de advertentie naar toe gaat. Neem gerust contact op, dan voeren we een analyse uit en bekijken we samen de mogelijkheden.

Voorbeeld advertentie Google zoeken

Beter zichtbaar in de zoekresultaten van Google

Veelgestelde vragen

Heb je nog andere vragen? Maak gerust gebruik van de contactgegevens of stel ze in de chat

Een conversie, dat is wanneer een bezoeker doet wat jij wilt dat ‘ie doet op je website. Stel, je hebt een webshop en iemand koopt iets, dat is een conversie. Maar het kan ook zijn dat je wil dat ze zich inschrijven voor je nieuwsbrief, een formulier invullen, of een productdemo aanvragen. Kortom, elke actie die jij belangrijk vindt en die bijdraagt aan je doelen, dat noemen we een conversie. Superbelangrijk dus, want dat meet het succes van je advertenties en website!

Gericht adverteren met Google Ads kan al vrij snel. Het wordt echter voordeliger en nauwkeuriger naarmate de advertentie langer loopt. Dan beschikken we namelijk over de nodige informatie om te analyseren, zoals het aantal bezoekers, de gebruikte apparaten, leeftijd, regio van herkomst en veel meer. Met deze gegevens kunnen we gerichter adverteren, waardoor de kosten per conversie doorgaans steeds rendabeler worden.